اخبار تکنولوژی

آخرین اخبار روز از تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

آخرین اخبار روز از تکنولوژی

All in One جدید مجهز به ساندبار سامسونگ معرفی شد

All in One جدید مجهز به ساندبار سامسونگ معرفی شد

سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از یک رایانه‌ی All in one جدید نیز رونمایی کرده است.


تبلیغاتآیفون 7 با ضمانت نامه اصلیشرایط ویژه اخذ مدرک LPI آموزشگاه بین المللی ارژنگ

در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017، کمپانی سامسونگ از کروم‌بوک‌های جدید خود و نوت‌بوک ۹ رونمایی کرد. علاوه بر این شاهد معرفی لپ‌تاپ گیمینگ اودیسه از جانب این شرکت بودیم. اما سامسونگ در این نمایشگاه از یک پی‌سی All in one جدید مجهز به ویندوز ۱۰ نیز رونمایی کرده است. این محصول طراحی منحصر به‌فردی دارد و به یک ساندبار نیز مجهز شده است. ساندبار یادشده به‌عنوان پایه‌ای برای نمایشگر عمل می‌کند که صفحه‌نمایش می‌تواند روی آن بچرخد.

  

این محصول که All-In-One PC نامیده شده، مجهز به یک نمایشگر لمسی ۲۴ اینچی با کیفی ۱۰۸۰p است. همان‌طور که اشاره شد، می‌توان این صفحه‌نمایش را مطابق نیاز خود چرخاند و ارتفاع آن را تغییر داد. این پی‌سی از پردازنده‌ی Core i5-7400T اینتل بهره می‌برد و فرکانس کاری هسته‌های این پردازنده ۲.۴ گیگاهرتز است. حافظه‌ی رم در نظر گرفته‌شده برای این محصول ۸ یا ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن از نوع 5400RPM با ظرفیت یک ترابایت است. سامسونگ اعلام کرده که امکان ارتقاء رم و حافظه‌ی داخلی این محصول به‌راحتی وجود دارد.


ساندبار تعبیه‌شده در زیر نمایشگر مجهز به دو بلندگوی ۱۰ واتی است. سامسونگ یک کیبورد کامل و ماوس بی‌سیم را نیز با این محصول عرضه می‌کند. باید اشاره کنیم کلید‌های این صفحه‌کلید از نوع خمیده است. یک دوربین جلویی برای پی‌سی مورد بحث در نظر گرفته شده است که می‌تواند عملیات تشخیص چهره را برای استفاده از قابلیت ویندوز Hello انجام دهد. تمامی درگاه‌های این دستگاه در بخش پشتی آن قرار گرفته است.


سامسونگ همچنین نرم‌افزار SideSync و دیگر نرم‌افزار هایی را که با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ های سری گلکسی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند، به همراه این پی‌سی ارائه می‌کند. ساندبار این دستگاه را می‌توان به‌عنوان یک بلندگوی مجزا نیز مورد استفاده قرار داد و در واقع باید گفت امکان پخش آهنگ از طریق بلوتوث دارد. زمان عرضه و قیمت این پی‌سی هنوز اعلام نشده است.



آل این وان سامسونگ


نظر شما در این مورد چیست؟

http://www.zoomit.ir/2017/1/10/150953/samsung-introduces-all-in-one-pc-integrated-soundbar/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.