اخبار تکنولوژی

آخرین اخبار روز از تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

آخرین اخبار روز از تکنولوژی

وظیفه مهم مدرسین دانشگاه روشنگری دانشجو است

سید محمد حسینی


ری- وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مدرسین دانشگاه باید در انتقال دانش روز توانا باشند، گفت: وظیفه مهم مدرسین دانشگاه روشنگری دانشجو است.




به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر یکشنبه با حضور در نشست تخصصی استادان در دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) شهرری طی سخنانی اظهار داشت: تقویت روحیه مطالبه گری و روشنفکری در قالب گروه های فردی و جمعی و نقد مشکلات جامعه و ارائه راهکارهایی برای حل آن در تمامی حوزه ها از علوم انسانی تا فنی و مهندسی از مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاهیان است.


  


دانشگاهیان نقش مهمی در تربیت دانشجویان ایفا می کنند




حسینی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاهیان نقش مهمی در تربیت دانشجویان ایفا می کنند افزود: هنگامی یک استاد در مقام استادی قرار می گیرد تنها نباید به مقوله آموزش صرف تکیه کند چرا که وظیفه عمده استادان و جامعه دانشگاهی ایجاد تعصب و تعهد در دانشجو است و این ایجاد این روحیه تنها با بالا بردن فعالیت های فرهنگی مکان پذیر می باشد.




شگرد دشمن در زمان حال تخریب چهره های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است




وی گفت: شگرد دشمن در زمان حال تخریب چهره های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و آنها با مهندسی جنگ نرم به پیکار با ما برخاسته اند و امروزه با افزایش تکنولوژی و فضای مجازی و نداشتن آگاهی و بصیرت کافی در نسل جوان گرایش به سمت طاغوت ایجاد شده است و رد این برهه زمانی است که وظیفه خطیر استادان و نظام آموزشی مشخص می شود.




وظیفه مهم مدرسین دانشگاه روشنگری دانشجو است




وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه استادان باید در انتقال دانش روز توانا باشند بیان کرد: پاسخگویی به شبهات، روشنگری، بحث، استدلال با دانشجو، نشان دادن چهره خبیث منافقان  و تشریح وضع معیشتی مردم قبل و بعد از انقلاب و اینکه چرا  مردم در قبل از انقلاب در فقر و فلاکت بوده اند از دیگر وظایف مشهود جامعه مدرسین و استادان دانشگاه است.




حسینی اظهار داشت: دشمنان دین و انقلاب و اسلام با ابزارهای مختلف از جمله انیمیشن و فیلم و سریال اقدام به القای سبک زندگی غربی می کنند و می خواهند جوانان مومن و انقلابی ما را از دین و اسلام منزجر کنند که این اقدامات باید با هوشیاری پاسخ داده شود و این هوشیاری تنها در سایه آموزش های لازم در جامعه فرهنگی ایجاد می شود.




مشکلات اقتصادی کشور با کمک های ایران به کشورهای منطقه ارتباط ندارد




وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور هیچ ارتباطی با کمک های جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه ندارد گفت: اگر ایران در مسائل سوریه و عراق دخالت نمی کرد داعش با اسم بوجود آوردن دولت اسلامی عراق و شام امروز در ایران حضور داشت.




عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات کشور کار جهادی صورت بگیرد گفت: بخشی از معضلات به سبب ضعف های داخلی، فشارهای خارجی و تحریم ها است که باید با همدلی و وحدت و انسجام ملی در پی حل این معضلات بر بیاییم.




کد خبر 4335871


mehrnews.com/news/4335871

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.